čtvrtek 20. května 2004

A mám je !!!!!

Už dva roky je závidím kamarádce, rok Bobovi, půl roku po nich pasu a konečně je to tadýýýýýýý....
Mám úžasný sportovní kalhoty. Béžový s kostkovaným zadkem a kolenama. Jsou úžasný. Teda, oni je mají skoro všude, ale nikde buď měli ošklivou barvu nebo byly kostkovaný a zadek a kolena byly bez kostiček a nebo neměli mojí velikost. Včera se konečně zadařilo. A úplně nejlepší na tom je, že jsem se vešla do velikosti S :-)))) Uznávám, že v pánských velikostech to takový terno není, ale i tak mám radost !!!!! Děkuji holkám, že mě vytáhly na babinec do těhle míst :-) Jinak babinec byl fajn, ghiii, zase jsme hezky podrbaly. Jen jsem se dověděla, že dle toho, co tady furt píšu, tak doma furt uklízím.... Hm, vlastně jo, pořád uklízím a pořád to tu píšu...ale kuwa, proč mám teda pořád doma takovej bordel? :-)

4 komentáře:

  1. nemůžu sehnat kalhoty na kolo - tedy ne že by nebyly, ale ty prachy za to!!!
    A ten bordel - pamatuj, že pořádek je pro blbce, inteligent přeci ovládá chaos!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tímhle heslem vyrukovala jednou moje spolužačka na mamiku, když jí nutila uklízet v pokoji :-) Chytla jí pěknou, málem to vzala druhou stranou o zeď :-))))) Nicméně je pravda, že dokud neuklidím, tak nic nehledám, hned po úklidu to vypukne.

    OdpovědětVymazat
  3. musíš používat až když jsi z dosahu rodičů... :o)

    OdpovědětVymazat