úterý 25. května 2004

Hysterický organizátor

ano, tak to jsem já.... půl života zakřiklá a neschpná cokoli zařídit, teď organizuju všechno, k čemu se nachomejtnu....
A když není k čemu se nachomejtnout, tak to vymyslím :-) Jo, už je to tak. A když to pořádá někdo jinej, tak aspoň vymýšlím, co tam provedem. Fakt jsem cvok :-) Na vánoce jsem si vymyslela svařák v akvárku - 16 lidí u mně v pokoji 17m2, to bylo fakt fajn :-) Velká rybí párty u nás na chalupě - každý pár dostal instruktáž, co má vyrobit pro ostatní ( pomazánky, utopence, polívku), program vymyšlen do posledního puntíčku. Před dvěma týdny hippie party na Orlíku, a teď jedem k rozvědčíkovi..... Teda místo a čas vybral jeden z oslavenců, ale pak se na organizaci vyprdl a já jsem z toho nervózní. Tak jsem to včera vzala na sebe :-) Tak mi držte palce, ať to dobře dopadne a esli máte nápad, co vyvést třem oslavencům, aby si ty přihlouplé dary zasloužili, tak sem s tím.... Pro neznalé - na velké rybí párty bylo asi osm oslavenců a každý musel předvést pantomimu, ostatní to museli poznat, a on si mohl vybrat dar s motivem ryby.... představte si ten šok, když se moříte s představováním hledáčku a pak dostanete rybí tuk :-))))) Dětské plastové rybičky patřily mezi hodnotné dary, za nejhodnotnější dary bych označila lososovou pastu a kaviár :-) Textem Rybovy mše vánoční jsme neoslavence měli umlátit. POMSTA BUDE SLADKÁ !!!!!!!

1 komentář:

  1. Neodkladně a zoufale potřebuji text výše zmiňované Rybovy mše vánoční. Pokud ho máte, tak se na kolenou prosím pokuste poslat mi ho na mou internetovou adresu. Předem monhokrát děkuji.

    OdpovědětVymazat