pondělí 24. května 2004

Dneska nezastavujem, máme zpoždění

jo, už je to tak. Byla jsem dovlečena do Hoštic. Ale taky na zámek, parník a k alkoholu....
Tradiční fotbalové soustředění našeho dávno se ropzadlého holčičího fotbalového týmu. Akorát místo tradiční cesty na kolech do Českého ráje jsme tentokrát vyrazili autíkem na Orlík. Teda kousek od Orilcké přehrady, do Varvažova. Výjimečně jsem já nesvištěla za holkama do Libštátu, ale byla jsem vyzvednuta v Praze. Vesničani konečně poznali, co je to páteční dopravní zácpa... byli z toho dost hyn. Přece jen popojíždět 40 minut po jižní spojce je i pro otrlého dost stresující. Ten kemp byl nádernej, malebnej a příjemnej. A vůbec, celej víkend byl krásnej. Furt jsem přemýšlela, proč jsem s holkama vždycky tak klidná, v pohodě a nad věcí. Já, která jsem neustále nervózní, hysterická, hádavá a ukřičená, který záleží na tom, co si o ní ostatní myslej, jsem s nima úplně v pohodě. Až jsem se nad tím v sobotu v noci, když holky ještě pařily a já zmožená odpoledním výletem a dvěma svářákama usínala, zamyslela. A v tom mírném alkoholovém opojení jsem zjistila, že je to proto, že mezi ně vlastně nepatřím - mám je ráda, ony mají rády mě, ale já jsem pro ně exot z jinýho světa s podivnejma názorama :-) Takže ať udělám nebo řeknu cokoli, tak je na to nahlíženo, že u lidí jako jsem já, je to normální :-)))) Holt žiju jinde, mezi jinýma lidma, mám jiné starosti i zájmy. Mám jiný humor, kterému ony nerozumí. Ony mají humor, za který se občas stydím....ale stejně to bylo zase strašně fajn. Nikdy by mě nenapadlo, že já, která nemám ráda Trošku a z jeho letních trilogií jsem ochotná skousnout jen ty první dva filmy, budu pobíhat po Hošticích s foťákem a za zády s holkama, který neustále povykujou: Pápapapapa papapapapapáááááá. Ještě že začaly z nebe padat trakaře a my zapadli do hospy. P.S: ta měkká i o společném výletě nejsou chybou. Krom fotbalistek s náma byl i trenér :-))))) Chudák Sláva, holky mu dávaj kapky :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat