pátek 21. května 2004

Neckermann

Vážený zákazníku ........posíláme vám stav vaší objednávky: obj.č.xxxyyyy, 10ks povlečení, stav: vyprodáno Děkujeme, že nám zachováte přízeň. A šek na slevu 100 Kč. Dobrý výkon, když zvážíme, že jsem to objednávala na konci října jako dárek k vánocům. A když k tomu přidám, že loni v lednu jsem tam z jarního katalogu objednávala asi dvacet věcí a přišly mi tři.... Už si v duchu sumíruju dopis ve stylu: Chápu, že mnou požadovaný výrobek už u vás na skladě není, dokonce jsem i bez vašeho dopisu pochopila, že dalších 17 věcí, po kterých jsem toužila, už nemáte, ale tak mi kukrnik přestaňte každý týden posílat katalogy, ve kterých toto i nadále nabízíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat