úterý 11. května 2004

Oči, oči, oči

jsem se tady pochlubila slovníkem a modřinou a málem bych si zapomněla postěžovat ;)
Jo jo, vymyslela jsem si na sebe operaci očí, objednala se k doktorovi na vyšetření a zjstila jsem, že krom nehorázných peněz, mě to bude stát ještě dva dny hrůzy skoro poslepu. Dva dny před vyšetřením nemám nosit čočky. Fíha, brýle sice mám, ale na každým oku mi chybí dobře dvě dioptrie. Kurnik, a to ještě jsem dneska v práci autem. Na čočkách mi chybí cca necelá jedna, takže s tím řídit můžu, ale ty brýle.... Tak jo, dneska jsem dojela s čočkama, ale hned tady jsem je vyndala a trpím...... Za A vypadám jak blbec ( přece jen před deseti lety se nosily jiný modely brýlí než teď) a za B nevidím na monitor. Teda vidím - když ho olizuju. Zítra jdu radši dopolko k zubaři a odpolko už na to oční, protože opravdu nemá cenu dřepět tady. Takže omluvte moje překlepy, moc na to dneska nevidím.

3 komentáře:

  1. hmm, budu držet pěsti.

    OdpovědětVymazat
  2. piiich prstickem do vocicka.... uz je to lepcii ? ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si v klidu nechám svý dvě byť poloslepý očička ;)

    OdpovědětVymazat