středa 5. května 2004

Slůůůnce svítí nad horámiiiiiiiiii

...a já padám na hubu. Ale v sobotu budu krásná.Tak se to na mě začalo valit i v práci. Teda snad už jsem to odvalila, ale včera to byl hukot.... namalovat báječný schémata pro provoz, vytvořit ještě báječnější tabulky s plánem za neustálého měnění dvou čísel, páč se dva pánové špatně dohodli, kdo bude dávat příkazy a hlavně jaký . Nejlepší byl mejl, který mi přeposlal šéf a stálo v něm, že má dát do tabulky nějak něco, množství dle telefonické dohody. Trvalo mi tři hodiny, než jsem zjisitla, jaká byla telefonická dohoda. Do toho jukat občas do anglických slovíček a ve tři úprk na anglinu. Aspoň, že jsem dostala pochvalu za minule, že jsem se do testíku naučila slovíčka ;) A doma to pokračovalo - připravovala jsem si model na sobotní květinové děti ;) Bob mi naštěstí ušetřil práci, protože na tržišti zakoupil zvonáče a třičko s listem marjány s jointem v hubě. Tak mi zbylo jen zhodnotit svoje džíny po tatínkovi. Dneska tu nastehovanou záplatu a květinové prodloužení hodím do stroje a v sobout budu kočka ;) Nuda, co? Holt se ze mně stává upracovaná domácí puťka ;) Ale v sobotu to roztočíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat