úterý 11. května 2004

Nuda, nuda, gól

Icq je sketa, modřina už není modrá a ondatra pižmová se anglicky řekne muskrat a vypadá jak bobr ;)
Nuda, nuda, samá šeď.... nic se neděje, jen mám hnusnou rýmu a nic mě nebaví. Jediný, co není nudný jsou hlášky ICQ, proč mě nemůže zalogovat. Má to k dispozici docela slušnej arzenál ;) Pak ještě není nudná moje pravostehenní modřina. Bílá tečka uprostřed se v kruhu mírně posunuje, takže už to nejsou soustředný kruhy ;) Ale i tak to pořád připomíná terč. Jo, a vnější barva už je hnědá. Škoda, ta fialová byla hezčí :o) Dneska mám angličtinu. Jediný důvod, proč se na ní těším, je můj úžasný nový kapesní slovník ;) Uprostřed má totiž barevnou obrázkovou přílohu, kde se konečně dovím, jak vypadá která ryba, jakej brouk, co potřebuje zámečník a co malíř pokojů, jaké části má gotická katedrála, jak se jmenuje nábytek v obýváku a co v Anglii snídají ;) Fakt mooooc príma. Konečně vím, jak vypadá střevlík zahradní a cejn ;) A sakra, teď jsem tam našla i stránku se spodním prádlem. Se někdo fakt vyžil ;) řekla bych, že těch fotek polonahejch modelek je tam z bytečně moc :o))))

Žádné komentáře:

Okomentovat