pátek 7. května 2004

Ušito, zabalíno, připravíno

Nesmí, nesmí, nesmí, nesmí, nesmí.... sámo, že nesmí zítra pršet ;)
Včera jsem zjsitila, že je nás víc, co se chystaj strávit větší část víkendu pod širým nebem a tak jsme začali zaříkávat: nesmí, nesmí, nesmí, nesmí, nesmí.... Doufám, že fakt pršet nebude. Celý můj oraganizační talent by zmizel pod fůrou vody ;) Našla jsem volejbalovou síť, nafoukla kopačák, zajistila paintball, vezu gril, připravila jsem si hippie obleček, sehnala cédéčka... ....zapomněla jsem koupit maso na naložení a od rána mám pocit, že jsem něco doma nechala ;) Ještě aby se mi podařilo nakopnout icq, abych se dohodola s Perkele na odjezdu. uf, tak icq po sto pokusech naběhlo, takže vím, že Perkele si ušila kalhoty s oběma nohavicema levejma. Jak se jí to povedlo, to netuším, snad se s tím pochlubí ;)

1 komentář: