pondělí 31. května 2004

V kostce

úprk, paintball, derby, bowlení .... uha uha, bylo toho dost...
Tak jsem to v pátek stihla !!! Je to neuvěřitelné, ale jak jsem si tu hezky postěžovala, tak vyjasnilo, padla na mě práce a já jí v tom šoku stihla. Pak jsem jen houkla, že doufám, že je všechno OK a mazala jsem, div jsem se nepřerazila. Já to stihla, ale taxík se nám o čtvrt hodiny zasekl - tradičně, jako skoro každý pátek :-((((( Ale pak už se konala jsen samá pozitiva - výlet do Pardubek, kde jsme ojukávali mistrovství republiky ve sportovním paintballu, místní fotbalové derby na chalupě (ač naši prohráli), večerní bowling i nedělní stavba hřiště..... A hlavně to počasíííííí!!! Já miluju létooooooo. A hřiště je sice bídný, ale už by se hrát dalo :-) Takže letošní Libštát open se určitě uskuteční :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat