úterý 18. května 2004

To jsem si nezasloužila

uznávám, že jsem slíbila, že přijdu v sedm, nejpozdějc v osm, ale zkuste se po dvou hodinách utrhnout z drbacího babince...
Dorazila jsem před devátou. Velkej dvounohej kocour se mnou nemluvil a malej čtyřnohej kocour mi dokonce nadával. Normální spiknutí. S malým kocourem jsem hodila vážnou řeč a velkýho kocoura jsem si udobřila asi tisícem pusinek ( vyděrač ;)))). Ale babinec za to stál - zdrbly jsme všechny a všechno. Už jsem u Andíka dlouho nebyla, tak mi to chybělo. Musíme tam chodit častějc. Jen se před tím musím najíst. Zase jsem jí tam sežrala na co jsem přišla... a to jsem si táhla svoje jídlo :-) Jenže ta buchta byla tááááák dobrá. Rozhodně jsem z Kwětiny vytáhla podrobnosti, co se jejich teď už neutajované svatby týče. Předzpívala jsem jí pár písní ze seznamu nějaký oddací síně, pochválila oznámení a zjistila další tjemství. Prostě príma podnětný večer :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat