středa 31. srpna 2005

Učitel?????

No to jsem se načuřila. Aspoň mám teď klid.
Původně jsem si říkala, že s firemní angličtinou vydržím do října. Pak začnu s němčinou a budu mít rozumnou výmluvu, proč už na English nechodím. Ale teda dneska mě načuřil definitivně. Načuřil mě tak, že jsem mu sdělila, že to, co děláme neshledávám přínosným a že si myslím, že tenhle systém bez učebníce a bez pořádnýho vysvětlení a možnosti si to procvičit, opravdu nemá význam. A odkráčela jsem středem ;) Kurnik, třikrát během půl roku jsmw s ním měli hovor na téma "co chceme dělat a jak si to představujeme". Třikrát jsme mu sdělili, že chceme nějakou, téměř jakoukoli, učebnici odpovídající naší pokročilosti. Třikrát tvrdil, že musí bejt na něco zaměřená, třikrát jsme říkali, že nemusí a že pán před ním už nechal zakoupit 1st certifikate. Vše marno. A dnešních dvacet minut jeho keců mě opravdo dohnalo k zoufalému činu. Obvykle jsem ke starším lidem milá a mám pochopení. A vůbec - většinou se fakt bojím cokoli komukoli říc do očí.....Ale jak tak koukám, někdy je moc príma říc svůj názor. Mám teď od angličtiny definitivně klid a nemusím se stresovat tím, že zase budu dvě hodiny sedět a poslouchat senilního dědka, jak mluví z cesty.

Žádné komentáře:

Okomentovat