úterý 2. srpna 2005

Jen se z toho nepo....

Debil. To víš, že se po..., pitomečku ožralá
Pitomec pitomá. Vzteky jezdím kolem Ládví, nevím kde zaparkovat, nezvládla jsem zajet do řady aut a ještě jsem musela vycouvat snad 50 metrů, aby auto naproti mohlo projet...... První auto projelo a druhýmu vlezl na přechodu do cesty kamarád a začal předvádět, jak mu rozkopává světla, buší do kapoty a mlátí do chladiče......Bezva divadlo, kdyby.... Kdyby to nebylo na silnici, kde v protisměru stojí auto, který před minutou bylo o padesát metrů dál a z dobrý vůle uhnulo. Pak jsem bohužel zatroubila, což vyvolalo zvednutou pěst a nástup pitomce k dalšímu dějství - otevření dveří auta a "legrační" tahání řidiče od volantu. Teprve druhý zatroubení (asi tak po dvou minutách - trošku jsem se totiž bála, dřepěla jsem v kabriu a tudíž se nemohla schovat před případným útokem) se pán uklidnil, blahosklonně mi pokynul a zmizel. Nebejt srábotka, přeskočila jsem dvířka a jednu mu natáhla. Ha, zase se dostávám do ráže, jen to píšu :-)))))) Dneska se ode mně držte dál, jsem ve formě ;)

1 komentář: