pátek 19. srpna 2005

Pod parou

miluju gerbery !!!!
Mít svátek je príma ;) Není to jako s narozeninama, o kterých nikdo neví. O svátku vědí všichni. Nebo aspoň všichni, co mají na stole či v kabelce kalendář ;))) Včera jsem od rána dostávala přací emajly a smsky, což bych za normálních okolností s radostí přivítala a rozvinula divokou korespondenci s několika osobama najednou. Bohužel, včera normální okolnosti nebyly. Z naprosto neznámého důvod jsem měla hodně, ale hodně moc práce, nestíhala jsem za přání ani poděkovat, natož rozvíjet diskuze o kadeřníkovi a laku na nehty. Prostě horor. A do toho přišla jobovka: disco parník, na kterej Kroko den před tím zamluvil místa nějak příští čtvrtek nepluje, či co ;) Takže nakonec jsem byla nucena diskuzi přece jen rozvinout, ovšem na téma: Co s tím ;)))) Nakonec jsem mrtvá a padající únavou ze židle vyrazila na koníky, kde jsem kupodivu z koně nespadla a dokonce jsem získala pocit, že se jednoho dne jezdit naučím :) A pak už jsem jen dohopsala za Bobem do hospůdky, kde slavil dajaké pracovní záležitosti se svými podřízenými a dost dobře jsem se bavila, hlavně pak s pěti malejma pivama a jednou tequilou. Bohužel jsem se špatně domluvila s krásnejma červenejma gerberama, který jsem dostala od Boba a tak holky zůstaly ve váze na stole v hospodě :-( P.S:Sehnali jsme jinej parník na stejnej den, ovšem informace se různí - jedna osoba v paroplavební společnosti říká, že parník nejede, jiná jiné osobě tvrdí, že jede. Tak si vyberte. Já, coby nezdolný optimista doufám a chystám si pruhovaný námořnický tričko :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat