úterý 23. srpna 2005

Papírový tašky

Asi jsem úchyl, ale já je prostě zbožňuju !!!!
Uznávám, že ta papíračka z Billy vypadá na první pohled úplně stejně, jako igelitka,ale já si i tak přijdu třikrát elegantnějc, než s igelitkou !!! A co teprve ta, co mi dali u Meka, ta už jako papírová i vypadala !!!!! Jen víc a houšť :-) Ovšem nadšení z igelitek mi briskně zkazilo zjištění, že klíče od bytu vesele ležej v práci na stole, Bob je v Brně a hranolky se krabatěj, páč já musím k našim pro náhradní kovový nesmysly, abych se dostala domů a hranolky zkonzumovala jako člověk ;) No, co se dá dělat. Ale jinak byl večer úspěšnej - zlikvidovaná hora nevyžehlenejch košil a triček, první shlédnutí vyvolenejch (panebože, tak káča byla včera blbá až to bouchalo - ještě že neprošla) a k tomu slavnostní zahájení lepení fotek do fotoalba (úctyhodný výkon, dva měsíce po svatbě, co?) Nikdy bych neřekla, že je to taková fuška, lepit nablblý fotky do alba. A to ještě jsme se vzdala debilních růžku a plácám to podlepkama, což je tak o tři třídy lepší. Včera jsem dělala dvě hodiny třicet fotek, dneska už mám rychlost větší, cca fotku za dvě minuty (holt už jsem si rozměřila všechny varianty a jsem zkušenej lepič), takže zítra se už budu moc slavnostně chlubit krásnou bílou knihou s modrejma listama a fůůůůůrou krásnejch fotek. A možná se taky zítra budu moc chlubit odřeným kolenem, praštěnou hlavou či naraženým loktem, páč jdeme dneska dpolko bruslit. Trasa Poděbrady, Nymburk a zpět se na nás už těší. A já se těším na ní, páč loni jsem byla brusilit jednou a letos ani jednou :-)))) ehm, snad to přežiju.....

2 komentáře:

  1. Taky si s papírovou taškou připadám tak nějak líp... Ne, Loar, dneska si nepůjdeš kupovat kosmetiku, jen abys dostala elegantni růžovou/černou/hnědou s kytičkama tašku :-D

    OdpovědětVymazat