pondělí 22. srpna 2005

Déšť, notebook, střecha

aneb moc štěstí najednou škodí a občas je potřeba vybrati si smůlu....
To byl teda víkend. Sice už mám hotový všechny přáníčka, ale jinak to byl teda hukot - v sobotu k večeru jsme vyrazili na Okoř na fesťák, konkrétně na Anetu, ale když jsme vystupovali na Dejvický, lilo jak z konve, všude černo. Sebrali jsme bráchu a švagrovou, nechali propadnout grátis vstupenky a vyrazili na pivko. Za deset minut, po výlezu z metra po dešti už jen kaluže a nebe skoro bez mráčku.... Docela mě to mrzelo, ale co....těšila jsem se na neděli do ZOO. Ovšem zologickou nám fakt někdo nepřeje. Minule tam Bobovi ukradli doklady, tentokrát nás ten někdo nenechal ani vyrazit ...ráno jsme našli auto s vyskleným oknem u kufru a protože Bob byl den před tím lehce líný, tak s ukradeným noťasem...Holt chtěli asi rezervu a našli místo ní malý poklad. NO, a aby toho nebylo málo, když jsme jeli dát autíko zasklít a já pro jistotu brala pežotka, nějak se špatně poskládala střecha a vypadla hadička od hydrauliky. Takže z autíka kape hydraulická kapalina a střecha je pohyblivá jen na ruční pohon a na to se můžu....a jestli nezvládnu najít nějakej šikounej servis v Praze, tak opraveno bude až za dva týdny, když pojedem na dovolenou a autíko se usídlí v Brně. Kurnik, kurnik a kurnik.... jo, a že byl včerejšek celej na h..no mi potvrdil i bratr, kterej si při tenise vykloubil rameno. No nic, jdu pátrat po servisu, kterej zvláda kabria.....

Žádné komentáře:

Okomentovat