čtvrtek 18. srpna 2005

Peřinka

Kurnik, tak je léto nebo není léto?
Před dvěma týdny se mi konečně podařilo vyměnit zimní peřinky za letní deky. Nějak jsem to odkládala a odkládala (ač povlečení měním vcelku často)....až jsem to stihla na těsně před vlnou tropických veder. Ovšem, že vlna bude krátká a hned po ní přijde mráz, to mně ani ve snu nenapadlo, takže minulý týden bylo ukládání se ke spaní lehce problematický. Celá zmrzlá jsem se navlíkla do pyžama, natáhla teplý ponožky, vlezla pod deku, na sebe natáhla další deku a přes to nepovlečenou peřinu. Pochopitelně během noci se mi začínalo dělat vcelku dost horko. První byly odhozeny ponožky, následovalo pyžamo a nakonec peřina sundaná na půl žerdi. Vzhledem k tomu, že se jednalo o disciplínu dost náročnou a otravující, včera jsem se nadechla a převlíkla zpátky do zimních peřin a...... a ejhle, ono se nám oteplilo. Takže ráno jsem vstávala lehce vařená a né zrovna voňavá. Pomoooooooc, mně už to fakt nebaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat