úterý 9. srpna 2005

Diskriminace

aneb operace "Hledám záchod"
Včerejšek byl vůbec celej zajímavej (=blbej). Teda podařilo se mi konečně koupit fotoalbum, což je zpráva skvělá (pochopitelně, že to nakonec bylo to první, co jsem viděla) a taky mi paní doktorka řekla, že mám zdravý bříško, ale... Při shánění fotalba jsem parkovala do řady aut a ještě ve zpětném zrcátku koukám, že do auta za mnou nastupuje řidič a...DRC...pochopitelně jsem to naprala do nárazníku. Naštěstí jsem milé paní ulomila jen kousíček držáku na značku ,ale i tak mě to pěkně rozkoplo. Kurnik, tohle se mi nestává a jak na potvoru se mi to poprvé stane, když v tom autě je majitel ;) Při putování za doktorkou, jsem zase v práci vypila láhev vody a následky se projevily, když jsem dorazila před středisko. Ještě jsem zvládla skouknout dvě papírnictví, nepotkám-li lehce atypické obálky a pak už jsem hupala do zdravotnického zařízení na záchod. Jenže záchody zamčený, klíče v ordinacích a na ordinaci nápis neklepejte ;-))) No co, zbývá deset minut, to zvládnu dohopsat na metro....a jak jsem řekla, tak jsem učinila. Jenže ouha ouha, Vltavskou poněkud rekonstruujou a mně se nepodařilo najít dámský záchody. Pánský jo, do těch jsem skoro vrazila, ale panenka nade dveřma nikde..... Nakonec jsem přece jen zaklepala na ty dveře ordinace ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat