pátek 12. srpna 2005

A je to

První jízda, domácí dílna a vůbec.
Na koníky jsem dorazila čtvrt hodiny před lekcí, což se ukázalo jako málo, vzhledem k tomu, že po mně chtěli abych: 1)si přečetla pravidla a upsala se, že akceptuju 2)vyplnila přihlášku ke kurzu 3)převlíkla se, nafasovala čapsy, přiblu, sedlo, uzdu 4)všechny záležitosti a náležitosti dotáhla do stáje 5)dostala lehkou instruktáž, jak čistit koně 6)vyčistila koně 7)skoukla čištění kopyt a zkusila si to sama 8)nechala si šlápnout na nohu a pár dlooouhých vteřin přesvědčovala kobylu, aby tu nohu zvedla 9)abych nandala sedlo a uzdu Lekce začala s malým zpožděním a hlavně zděšením lektora: "Vy máte koně? a co děláte tady?" Jak mu vysvětlit, že koně má Bob, že se na něm učí blbě a hlavně - že Bob na to fakt nemá nervy ????:-)))) Jediný, za co jsem sklidila pochvalu bylo lezení na koně ;) Zbytek už stál za starou bačkoru. Tak uvidíme dneska :-)))) No, a večer jsme se statečně vypravili k finofilům - zapůjčit jim stativ a vypůjčit si mapy..... Jo, a vypít nějaký to víno a hlavně - tu jejich báááječnou merňkovici Ovšem v jistý moment se poklidný večer zvrhl v podivnou domácí dílnu, páč T. si vymyslel, že stativ se má dát přenastavit tak, aby foťák byl objektivem dolů na focení maker. Tenhle se nedal. Nevím proč, ale Bob (pravděpodobně pod vlivem meruňkový vůně) dospěl k názoru, že to je stativův veliký nedostatek a jal se nebohý stativ s T. rozebírat, zkoumat a v poslední fázi i pilovat....Doufám, že Finofilka dovalí fotku, jak pánové společnými silami řežou kovovou trubku listem na železo, obaleným utěřkou a případnému poškrábání linky zabraňují válečkem na nudle :-))))) Hned po finofilním návratu si nechám referovat, kolikrát za dovolenou stativ celej přešroubovali a fotili z něj makra ;))))) Tipuju interval od nuly do jedné :-DDDDD Jo, víno bylo dobrý, měla jsem ho málo a je mi dneska bááááječně ;) Teda trochu mě bolej nohy, ale proti tomu, co bude zítra, je to pohoda, tak se nestresuju ;)))))

4 komentáře:

  1. Spíš video... Napadá mne spojit to s hudbou s A je to... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale v podstatě je to jedno, hravně k tomu něco přidělej, ať není slyšet, jak u toho hejkám ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na rozumnej nápad ;) jen ty kulichy jim chyběly :-)

    OdpovědětVymazat