úterý 9. srpna 2005

Slavnostní?!?!?!?

Není nad profesionální služby....Jsem nevěděla, jestli mám brečet a nebo plakat
Že to není OK mi mělo dojít už když jsem slečně v Kodaku ukazovala fotku a chtěla z ní výřez 10x15.... Nějak mě zapomněla upozornit, že to, co chci vyříznout se do klasickýho formátu nevejde. Naštěstí tohle mi došlo. Ale že jsem se já trubka nechala ukecat na rámeček na fotkách, za to bych si dala facku. Prej: " A chcete tam taky rámeček ? Vypadá to slavnostněji ! " a ukazovala na mnou přinesené fotky 13x18 na kterých byl na okraji cca 3mm široký bílý pruh. Ano, třímilimetrový rámeček na velikejch fotkách vypadá opravadu slavnostně. Ovšem centimetr širokej rámeček na malejch fotkách o slavnosti nic neví. Ten vypadá jen a jen blbě. Když jsem ty fotky prohlížela, myslela jsem, že se mi to zdá a doufala, že se z toho blbýho snu probudím....Když si to spočtu, tak mi z fotky 10x15 vyrobili obrázek 8x13, ovšem za cenu fotografie větší a s příplatkem za rámeček. Nakonec jsem tam po nákupech vtrhla znova a slečnu jsem vyděsila tak, že ač jsem původně chtěla nechat jen udělat znova tu samou zakázku, vzala mi to jako reklamaci :-))) Jsem na sebe pyšná !!!!! už aby bylo po prázdninách a brigádníci zmizeli do škol

Žádné komentáře:

Okomentovat