pondělí 8. srpna 2005

Havířský den

samá lebka, samá kost...
Bob si musel oddychnout, když jsem mu po telefonu hlásila, že v neděli jedem s francouzkama do Kutný Hory. Nedávno jsem totiž na něm vymámila slib, že tam pojedeme na výlet, páč jsem tam ještě nebyla.... Cestu radši vynechám, páč po dálnici jsme nechtěly a na říčany jsme se netrefily, tak jsme jely po Kolínský až do nějaký objížďky, ze který jsme pak sjeli do Kostelce...No, prostě zmatek. Jen můžu říc, že značení na českých silnicích docela doooost vázne. Sem tam směrovka navíc by neškodila. Počasí bylo na pytel, ale chrám byl krásnej, město taky, kafe měli výborný, vafle ucházející a nejvíc nadšená jsem byla z kostnice :-))))) Něco tak úžasně bláznivýho jsem už dlouho neviděla. Pak jsme ještě u Kolína natrefili výbornou hospodu a v Podebradech hezkou kavárnu, takže holky z F. dostaly ucelený obrázek o naší kultuře ;) Ta čtyřková hospoda se třema hotovkama + naprosto typickým jídelákem, ta se fakt vyvedla :-)))) A pak už jen tesco, globus - album sice neměli, ale aspoň jsem dokoupila čtvrtky a doma jsem si hrála na tiskárnu a u toho řadila chronologicky svatební fotky. Byste nevěřili, jak má každej blbě nastavenej čas na foťáku ;)

2 komentáře:

  1. tak az si zase nekdy vyrazis a mihnes se v Podebradech, musim ti vrele doporucit restauraci Lovas Lovas, kdyby si chtela treba Boba prekvapit:-)) neznam jejich web stranky ale kdyz zasurfujes tak to urcite objevis! mnam

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip ;) možná nás tam někdy nasměruju

    OdpovědětVymazat