čtvrtek 11. srpna 2005

Jak mě Bob zachránil

...ale bylo to o fous
Minule nás tahle pizzerie překvapila mile, včera bohužel nemile. Slečna tam pobíhala jak pometlo, jídelák nám přinesla vcelku pozdě a naknonec začala dřív obsluhovat hosty, co evidentně přišli po nás...... A pak mi před nosem přistála pizza nazdobná trojlístkem bazalky. Bazalku jsem odsunula, zakousla se do pizzy a nejednou Bob odsunul mě, vytřeštil oči a sdělil mi, že tam je červ :-)))) Naštěstí nebyl v pizze, ale jen na bazalce. A kdyby se hajzlík nezačal hejbat, nikdy bychom na něj nepřišli, jak byl úžasně zelenej :-)))) No nic, červa jsme hodili po obsluze, já zatla zuby a pizzu jsem dojedla s přesvědčením že to zvíře se jí nedotklo.....a ještě teď se musím smát :-DDDD Teda kdyby to bylo cokoli jinýho, asi bych jídlo zahodila, odklidila se na wc a nebyla by se mnou řeč, ale tohle byla kráááásná zelená housenka, která mi chuť k jídlu nevzala. Jo, a nevítě někdo náhodou, co dneska vedlo řidiče oktávky k tomu, aby se na čerpačce postavil za mě, ač všechny okolní stojany byly volný? Ač jsem zcela evidentně teprve začínala tankovat? Má to nějaký hluboký význam, deptat nebohý dámy, který maj problém s tankováním i bez stresu, že zdržujou? ;)))) Bobíííí, je to tak dobře? ;)

2 komentáře:

  1. Jestli to nebyl paolo zelený (ten červ)
    Ten muž na benzince byl asi divnej.
    Jo, doufám, že dneska dorazíte ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli nespadnu s koně, tak dorazíme...máme něco přinést?

    OdpovědětVymazat