středa 3. srpna 2005

Či a či a čičičí....

když chceš chodit na louku, uč se plavat ho-loub-ku...Já ty kocoury prostě miluju
Už od včerejšího odpolka mám bájo náladu. A to i přes to, že jsem byla ve výrobě jednat s jedním pánem a vypadla jsem z toho jako debil. I přes to, že jsem hupala dvě hodiny po Praze a nesehnala jsem ani papíry ani fotoalbum, jen jsem se šíleně unavila. I přes to, že kvůli blbosti pána z OBI jsme koupili botníky každej o čtyři stovky dráž a jsou tak prachbídný, že Bob včera montoval jeden vcelku dost dlouho a nebyl u toho zrovna milý. A i přes to, že jsem sice stihla včera po letech uklidit byt, ale jaksi nedošlo na obývák, páč ten okupval Bob v né zrovna milé náladě, častující budoucí botník a jeho výrobce opravdu vybranými výrazy :-) Takže - botník je príma, album se sežene, na papíry kašlu a ráno dávali v raníčku takový ty kočičáky, co je od malinka miluju, takže si teď furt zpívám či a či a čičičí, jsou to kluci kočičí a těším se na odpolko. Jedeme totiž lézt na skály a já budu mít závrať, bude mi špatně, budu se bát a budu nadávat jak sprosťule největší !!!! Jé, já se těším :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat