středa 24. srpna 2005

Čtyři servisy stačí

pátou "milou" návštěvu jsem radši měla nechat na někoho jinýho. Ale kdo měl čuchat, že narazím na pitomce. Nebo možná zlatokopa....
Zatím jsem navštívila 4 servisy, včera pátý. Poprvé to byl jen pán, co odšrouboval háček na zavírání kufru Feldy, posunul ho, znova přišrouboval, kufr se začal zavírat a pán nechtěl ani dvacku. Podruhý jsem před necelým rokem vlítla do pneuservisu, vyložila x ráfků, x částečně ojetých gum a podivně zmateně vysvětlila, co chci sundat, co chci kam nandat, co chci nechat a co chci vyhodit. Trvalo to tak dvacet minut, stálo to pár stovek a výsledek byl super. Další byla "akce rozbitý střešní okno". V origoš škoda servisu mi řekli, že oni by mi mohli dát jen úplně celý nový okýnko a dali mi číslo na pána z autoskla. Ten si mně vyzvedl, dovezl k dílně, převzal auto a druhej den (cca 22 hodin od rozbití) ho vrátil se spraveným okýnkem. Stálo to necelý dva tisíce. Čtvrtá akce byl upadlej vejfuk. Dvacet minut po odhalení problému v polích stálo auto na rampě a pán se ptal, jestli co nejrychleji znamená do zítra do oběda.....Vyzvedla jsem si pežotka s novým vejfukem zítra odpoledne, stálo to pět peněz a všechno bylo v pohodě. Ať dumám jak dumám, mám pocit, že ten pán včera ze mně chtěl vymámit co nejvíc peněz. Jinak si opravdu jeho chování neumím vysvětlit....Už když jsem mu volala, že mám rozbitou střechu, jestli s tím uměj, mi do telefonu sděloval, že to asi nebude jen mechanický problém, ale uričtě i nějaká elektrika, že je to moc složitý a jestli autíčko není zelený, protože nad tou střechou už zlomili hůl. Že pán opravdu nemá cabria rád, předvedl v první minutě: "Hm, ale ta střecha není originál, co? To si musel někdo nechat šít." Možná to byla jen zkouška, co o tom autě vím a já neuspěla, protože pak už to jelo..."No, my teď nemáme čas, máme toho plno." Ovšem když jsem mu sdělila, že to teda přivezu za týden a nechám jim to tam přes dovolenou, to se najednou mohl přetrhnout..... A pak už mi jen sdělil: že zadní ráfky jsou křivý, jak na tom můžu jezdit? při pohledu na motor, že tam měl bejt po třech letech nebo 80 tis. km vyměněnej řemen, a že nebyl, páč by to poznal ( no, to když vám rupne, tak je to oprava za 80 tisíc, to jen, abyste viděla, že z vás nechci zbytečně tahat peníze), a že ta střecha není originál. A že vůbec - ty kabria jsou na nic, kor tenhle Pinninfarina. To byly střechy od italů, a je to hrůza. Jestli mám k dispozici jiný auto, ať jezdím tím. Tomuhle máme natrvalo stáhnout střechu a používat to jen jako kabrio. A ta střecha, ta možná originál je, ale není naimpregnovaná a teče tam do eletriky. Tak se nemám divit, že je to rozbitý. A že jestli se mi při sundavání střechy automaticky nestáhnou zadní okýnka, je to zničený a na nic. "Tyhle auta se ani nekradou, protože to nikdo nechce, jaký s tím jsou problémy " Já jsem se jen zmohla na to, že se domluvím s tchánem, protože o technickou část se stará on. Že jsem chtěla jen narychlo tu střechu, ale jestli na to nemaj čas, a jestli tam jsou i jiný opravy, tak to dám do Brna, kde se nám o to staraj normálně ;) Asi jsem ho trošku rohodila, takže mi dal vizitku, moc se divil proč do Brna a uznal, že jestli už tu střechu spravovali, tak asi budou rychlejc hledat závadu. Ale vážení, nasral mě pěkně ;) Přijela jsem tam jako hrdá majitelka krásnýho mazlíka a odjížděla jsem nešťastná, že jsem kdy do takový hrůzy vůbec sedla :-)))) Naštěstí to bylo pocit jen dočasnej, protože když jsem si v hlavě srovnala, co mi všechno napovídal, doma prozkoumala servisní knížku a zjistila, že ten řemen se mění po 105ti tisících km nebo po sedmi letech (což bylo před měsícem, najeto má osmdesát) a našla návod k otvírání a zavírání střechy, kde nebylo slovem naznačeno, že se okýnka mají sami otevřít, došlo mi, že pán na mně fakt zkoušel, co všechno mu projde. Ale má smůlu. Autíko se na kraťounký čas nastěhuje do Brna, kde tatínek už delší čas plánuje, že naimpregnuje střechu ( to mi došlo až teď, že kvůli tomu chtěl auto na tejden nejpozdějí v říjnu) a v servisu nechá skouknout zbytek, vyměnit co je třeba a prostě se nám na to podívaj lidi, kteří maj to autíčko rádi a udělaj všechno pro to, aby v pohodě jezdilo :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat