pondělí 15. srpna 2005

To neplatí,

vy se smějete....soustřeďte se. Tak znova..mlask,mlask, mlask
Mám pocit, že pán od koní hned na druhý hodině pochopil, proč jsem si kurz ježdění musela zaplatit.....Zadarmo by to se mnou nevydržel nikdo, natož Bob :-DDDD Měla jsem totiž jezdit v klusu bez třmenů a bez držení. Teda držet jsem se měla - stehnama. Plápolala jsem na sedle jak třtina, soustavně jsem se smála a dvakrát jsem málem spadla....Já za to fakt nemůžu, že se neudržím a že mám soustavnou potřebu vyrovnávat, ač mám sedět v klidu :-))) Nakonec jsem nespadla, ale celej víkend jsem chodila jak blbec, páč mě opravdu, ale opravdu, bolely nohy. A záda. A břicho..... Nicméně mi to nezabránilo, abych o víkendu nesportovala - nejdřív jako fanoušek u bedny s atletikou, potom jako fanoušek na prvním zápase fotbalistů z L. a nakonec aktivně coby bowleč ;) A stala se věc opravdu nevídaná - nejen že jsem v první hře naházale přes stovku bodů, dokonce jsem i vyhrála !!!! Ovšem druhá hra byla už ve znamení mých obvyklých výkonů. Ale naše rodina se neztratila, páč tentokrát vyhrál Bob :-)))) A pak už si toho moc nepamatuju. Jen jsem byla pořád unavená, v neděli krásně svítilo sluníčko, o přestávce fotbalu došly uzený cigára a Bob si dával klobásu, která nebyla zdaleka tak dobrá, naši prohráli, páč prostě ve druhý půlce chcípli, pořád byla všude hrozná zima a blbnul nám kotel a HEPČÍÍÍÍÍK

Žádné komentáře:

Okomentovat