čtvrtek 1. září 2005

Zvoníííííííí

Hm, sice jim prázdniny závidím, ale už aby je měli zase ;)))
Tak jsme se dočkali. Sídlištní parkoviště se zaplňuje. Dneska jsem s autem od baráku vyjela tak tak, abych se vyhnula náporu maminek vezoucích ratolesti do školy (maminky = ucpaný parkoviště, páč se každá pět minut loučí, neuměj, stejně jako já, pořádně couvat, a je jich moc). Bohužel jsem se nevyhnula náporu hujerů a hujerek (vlastně hujerů a hujerek moc nebylo, kytky jsou teď dost drahý ;) a ostatní spěchající mládže na přechodech. Ovšem co vede maminku s asi osmiletým dítětem,aby vběhla na přechod na červenou, když auta evidentně jedou (no dobře, tak mi to chcíplo, ale neznamená to, že se nerozjedu a nebudu chtít stihnout tu zelenou). Maminka a dítě to ještě jakž takž stihly, ale ta mládež, co tam nevím proč vtrhla za nima, ta mi málem naleštila nárazník. Škoda, že jsem nezvládla najít klakson. Bych si to užila !!!! A dneska jdu na poslední hodinu na lonži. Včera jsem byla jezdit na předposledy a vzala jsem si s sebou Boba, aby viděl! A viděl - koňovou jsem připravila moc brzo, takže jsem pak deset minut stála u ní ve stáji jen tak. Bylo vedro a tak se jí moc nechtělo do klusu, ke všemu byl moc hlubokej písek na jízdárně a nakonec ještě odešel koník, co se lonžoval vedle....takže: kobylka klusala pomalu a co chvíli měnila rytmus, v kruhu podivně bočila, pak se začala malinko plašit a nakonec, když už jsme jen na jízdárně cvičili ovládání koně, se jednou sama od sebe rozklusala a jednou si to se mnou štrádovala absolutně jinam, než jsem chtěla. Bob se smál, až se za bříško popadal :-) A taky fotil, takže dneska doufám stáhnu fotečky a něco sem dodám ;)

2 komentáře:

  1. maminka se zřejmě bála, že by to ratolest nestihla včas a rozhodla se riskovat jeho i svůj život, to je přeci "rozumné"...

    OdpovědětVymazat
  2. no, měli vcelku štěstí, mně ani ve snu nenapadlo, že mi tam někdo skočí, naštěstí jsem jela pomalinku ;)

    OdpovědětVymazat