středa 14. září 2005

Mám nového miláčka

Jmenuje se Gardík, je z papíru a sedí mi na monitoru :-)
Jedním okem čučím na papírovou příšernost a kroutím hlavou. Musím vypadat trošku jako mentál ( tak nějak, jako když jsem po chorvatsku chodila s hlavnou na stranu, aby mi vytekla voda z uší ;))). Ale stojí to za to. Papírovej drak na mě vesele pokukuje a kroutí hlavou. FAKT. Ale jinak mi moc vesele není. Včera jsem zblajzla půlku melouna, na to vypila 4 deci vína a třikrát půllitr tonika z džusem. A nevím, esli mě tak zničila ta kombinace, či jen ten meloun, páč nebyl zrovna nejsvěžejší....rozhodně mi už od večera není dvakrát dobře. A k tomu to auto. Jo jo, dobrá zpráva je, že problém je fakt v baterce a že přes kabely auto nastartovalo. Blbá zpráva je, že hned jak jsem zastavila a vypla motor, už to zase nešlo nahodit ( upozorňuju, že to bylo po víc jak půlhodinový jízdě). Takže je buď špatnej kontakt, nebo špatnej regulátor ( či jak se to jmenuje) a nebo je jen prostě v čudu baterka. Ha, Gardík spadnul dolů. Nesmím do klábosnice tak mlátit. Zítra mě čeká výprava do nitra motoru, kde skouknu hladinu kapaliny, přečtu si napětí a změřím rozměry. Při tý příležitosti očistím svorky a znova je přidělám. A uvidím...btw, auto už nestojí před obchoďákem, ale před hospodou :-))))

5 komentářů:

  1. Ja mam na jednom repraku losa a na druhem vombata :)

    OdpovědětVymazat
  2. A taky koukaj? btw, přepošlu ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky :)
    Za dlouhych zimnich veceru budu skladat potforu :)

    OdpovědětVymazat
  4. co skládat, slož jí hned a pak bude za dlouhejch zimních večerů kroutit hlavou :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  5. ha reprak :) konecne misto pro uchylnou jezuru :D

    OdpovědětVymazat