pátek 2. září 2005

Horečka stoupá

v baťohu už je....spacák !!!!
Týjo, včera to na mě padlo. Co jsem s Bobem, nějak mě cestovní horečka míjí nebo dopadá na poslední chvíli. Kdysi dávno bych už touhle dobou měla dávno zabaleno, doma by ležely poslední drobnosti, co ještě používám, seznam s přeškrtanejma a zakroužkovanejma položkama a dvě vyžehlený ale ještě vlhký trička. Tentokrát zkouším dneska vymyslet seznam, ale oproti kdysi je jen takový příbližný. Žádný přesný výpis triček a kraťasů. Doma mám na židli připravený věci, co jsem si kvůli horám v týdnu teprve koupila a v novým baťohu je nastrkanej spacák. Zkoušela jsem, esli se vejde do spešl kapsy, či je lepší kompresní vak ;) Tak mi držte palce, ať zabalím všechno potřebný. Ať se v horách neztratím, nezmrznu, nezblázním a nenamůžu ;) Bob je doufám připraven na všechno, protože už dva týdny ho straším tím, že budu kníkat, kňourat, plakat, nadávat a vyhrožovat. Zatím se směje :-) Já taky. Zatím se směju. Asi nevím, co mě čeká. Pořád vidím jen to, že dneska musím namazat svačinu do auta. A zabalit si spodní prádlo. A teplý věci. A jídlo. A karimatku..... Prostě jedu poprvé do hor chodit. Do velkejch hor hodně chodit. S baťohem na zádech na víc dní. Chtlěla jsem to zkusit, a už je to tady. Takže se mějte krásně, skládejte básně, myslete na nás a za víc jak týden AHOJKY. ha, právě jsem zjistila, že od rána horko těžko tvořený seznam se mi smazal, když se mi seknul Excel. Kuwa.

4 komentáře:

  1. tak k tomuhle jsem se přislíbila na příští rok. Nevím, nevím, jestli je to zrovna ten druh dovolený, který by mi vyhovoval, nechám se poučit z tvých článků, až se vrátíš:o))), jsi pokusný králík:o)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to mám teda radost ;) Ale referovat rozhodně budu !!! Já se na to moc těším, protože až doteď jsem neměla příležitost tohle absolvovat a zároveň mám prostě trochu strach.

    OdpovědětVymazat
  3. ten tvůj strach naprosto chápu, já ho mám taky a to se to u mě má uskutečnit až za rok:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si to uzij :) Uz se tesim, az se vratite a pujdeme na pivo...
    A nadavaj proti vetru... Taky jsem to tak praktikovala.

    OdpovědětVymazat