středa 21. září 2005

Umyvadlová kočka

kus jeden
Umyvadlová kočka kus jeden Umňoukaná kočka kus jeden Umazlená kočka kus jeden Zmlsaná kočka kus jeden Protivná kočka kus jeden Líná kočka kus jeden Tlustá kočka kus jeden podtrženo sečteno: kdo mi podstrčil domů Garfíelda?!?!?! Kocour se mazlí, mazlí se soustavně, mazlení si vynucuje kňouráním. Ráno mě odmítá opustit a leze za mnou do koupelny. To teda dělal vždycky, ale vydržel tam jen do momentu spláchnutí, pak svištěl pryč. Teď se vyhodit nenechá, dokonce i když se sprchuju, neškrábe na dveře, ale trpělivě čeká. Většinou čeká v umyvadle, abych, až vylezu ze sprchy, ho mohla jednodušejch pohladit. A vrní. Pořád vrní. Mám strach, že upadne umyvadlo. Vibrace mu nedělaj dobře - tomu umyvadlu ( aby zase nevznikla mýlka). A jinak - pořád nemám občanku, už jsem prohledala kde co a usilovným myšlením a přemýšlením jsem došla k názoru, že venku jsem jí neztratila, doma není, tudíž se vypařila. Bylo mi s ní dobře, měla jsem jí celé dva týdny a pět dní :-)))) Myslela jsem si, že ten plastík je ochrana proti vypaření. Zcela evidentně to je ochrana nedostatečná. Auto jezdí. Jezdí proto, že jsem v pátek předvedla heroický silácký výkon a dotáhla domů novou baterii. Sama. Pěšky. Naštěstí jen asi tři sta metrů. Váží 16 kilo. Každá lavička po cestě parkem byla naše. Teda baterky, já jsem si nesedala, jen jsem si masírovala ruku :-) Pan bratr baterku vyměnil, auto se přestěhovalo od hospody před barák a v neděli nastartovalo. Ale pořád trnu, že vada byla přece jen jinde a je otázka času, kdy se i tahle nová baterka vybije. Bojím se sundat střechu :-) Koně jsou fajn. Sice mi to furt moc nejde a hodina v sedle mi trošku nedělá dobře na zadeček, ale baví mě to. A zjisitila jsem, že když použiju bič, kůň si ze mně přestane dělat legraci :-DDDD A jsem úplně blbá. Už abych měla kartu a platila kartou, k placení bankovkama není moje hlava přizpůsobená, takže to, že jsem se nechala na čerpačce okrást není nic divnýho. Čert vem prachy, jsem zděšená z toho, že to zcela evidentně nebyl omyl. Ta slečna prostě zkouší, kdo se nechá. Tímto jí nekřivdím, tímto jen sděluji, že mi furt bylo divný, proč po mně tak kouká a dumala jsem, co je špatně. Došlo mi to až druhej den. Posílám jí virtuální plivanec a sděluju jí, že takhle nabytý peníze si neužije, jen jí přinesou smůlu. HOWG.

Žádné komentáře:

Okomentovat