úterý 13. září 2005

A nahoru, a dolů

houpy houpy, auto chcíplý u obchoďáku, výbornej guláš v lednici, občanka v čudu...jsem já šťastná nebo nešťastná?
Príma, ani škyt to neudělalo. Místo teploměru a hodin blikaj podivný čárečky a auto klape....proběhlo několik pokusů s kódem kobry, že by jako imobilizér. Poslední verdikt ze servisu zněl, že to bude baterka. Mno, nechám se překvapit. Rozhodně přemýšlím, že jsme to auto měli odtáhnout před barák, páč před Billou se mi moc poskakovat nechce :-))) A ten guláš? Ten jsem včera uvařila !!!! Sama !!!! Dokonce jsem ani nevyužila přítele na telefonu. Leží teď v lednici a čeká na Boba, jako satisfakce za to, že jdu večer posedět se spolužačkama. A ještě koně - včera jsem byla na první celé hodině bez lonže, ještě s druhou jezdkyní....a vůbec mi to nešlo. Sice jsem nepadala, ale přinutit koně dělat to, co chci já, je vcelku složitá záležitost :-)

2 komentáře:

  1. Kdo leží v ledničce? Přítel na telefonu? :) Ňam guláš :)

    OdpovědětVymazat
  2. přítel na telefonu se mi do lednice nevešel ;)

    OdpovědětVymazat