úterý 27. září 2005

Vtipálci

MHD mě dostalo v pátek, silničáři včera, dneska a asi mě dostanou i ve čtvrtek
V pátek jsem byla pařit. Teda jestli se litru džusu s tonikem a třem malejm pivům dá říkat pařba. A páč jsem tam usínala, vydala jsem se před půlnocí domů. Na andělu jsem chytla předposlední metro, zamyslela se a zajásala, že na něj mi jede poslední bus a nebudu muset hopsat po sídlišti daleko. Hounou!!!! Vůbec nevím, kdy ten zatracenej jízdní řád změnili, ale prostě všechno je jinak. Přišla jsem k tabuli a zjistila, že bus jel na metro minulý a jede na metro příští a mně tam čeká víc jak patnáct minut čekání nebo posunutí se o nástupiště vedle a následné hopsání po sídlišti. Ovšem, jak jsem se mýlila. Verze B)byla naprosto mylná, páč ani druhej autobus nejel. Kurnik, a to to bejvalo tak userfriendly !!!! A ti sliničáři? Ti mi udělali radost, že dodělali asfalt a zrušili zúžení. Ovšem zjistila jsem to až když jsem najela na omytý žlutý pruhy a chyběly tam kuželky. Snížení rychlosti tam totiž zůstalo. Takže si tak jedete stovkou, následuje osmdesátka, šedesátka, pak se objevěj ty smytý pruhy a další šedesátka a po x-stech metrech je konec omezení aniž je cestou cokoli jinak. A zpomalují tam jen ti, kdo tam od pondělka ještě nejeli ;) Ostatní si to svištěj vesele dál ;)))))

4 komentáře:

  1. ... se měnily klasicky se začátkem školního roku... místy to bylo vtipně tak, že už 31.8. visely na zastávkách jen rozpisy platné až den poté... povedená taškařice, chce-li jeden stíhat něco na čas ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tenhle jízdní řád platil celých šest let, co jsem dělala v divadle a ještě dobře tři roky potom ;) tipuju, že změna nastala s otevřením metra na Ládví :-)
    A to vylepování jízdních řádů - to dělali odjakživa ;) ale holt by to asi za jednu noc nestihli ...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jízdní řády se zas toliko nemění. Jso většinou prázdninové a zbytek. A jestli se jim ten autobus v noci nevyplatil, tak ho zrušili. Měla si více chlastat a tím chodit pravidelně pozdě domů. Možná by ti tu linku nechali.

    Ps- s tím chlastem jsem to myslel iro.

    OdpovědětVymazat
  4. hm hm, si myslím, že je to fakt kvůli tomu metru - prostě vzali jako hlavní Ládví, a na tuhle trasu se vykašlali ;)

    OdpovědětVymazat