pondělí 19. září 2005

Sprchový gel

všude samý sprchový gel, kam sé čék koukne, všude gel....asi jsme pěkně gelová rodina
Sprchování na chalupě je operace ;) Né proto, že by tam byly polní podmínky, to fakt ne. Jsou tam dvě koupelny, jedna krásná nová a druhá stará, ale po malinké úpravě. Tu starou miluju, ač moje a Bobova je ta nová, v patře. Nejdřív jsem vlezla do koupelny a vzpomněla si, že nemám kartáček. Takže vzhůru o jedno patro, sebrat kartáček a hurá dolů. Ručník výjimečně problém nebyl. Tak jsem se svlíkla, vlezla do sprcháče a.... a zjistila jsem, že není zaplá teplá voda. Zase jsem se oblíkla ( ještě že to byla jen noční košile), zapla kotel a vyrazila za našima, pochlubit se krásným novým kartáčkem. Za pět minut ( to už teplá byla) jsem si namočila nohy a vyrazila do kuchyně pro kartáček ;) Nakonec jsem se slavnostně namočila celá, včetně hlavy a začala jsem se poohlížet po šamponu. Na poličce stály 4, slovy čtyři, lahvičky....když už i na třetí stálo sprchový gel, nevěřila jsem svým očím a říkala si, že čtrvrtá už je určitě šampon. NEBYL. Opravdu nebyl. Trošku to nechápu. I když si odmyslíme jednu koupelnu a řekneme si, že je tam jeden gel na každou rodinu, pořád tam jedna piksla přebejvá. Šampon byl u umyvadla !!!!! HURÁÁÁÁÁÁ

5 komentářů:

  1. my, co si v nouzi mejeme hlavu sprchovym gelem... :D ...vim, o cem mluvis :))

    OdpovědětVymazat
  2. Smala jsem se tvoji historce, az do chvile, kdy jsem zjistila, ze jsem doma zapomnela telefon, kartu a litacku... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusí dožít do večera, zítra to snad bude lepší :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. To bylo vcera a viz prispevek. Lepsi to uz bylo... Dneska mam pro zmenu kocovinu a nekam odesla sefova... Asi mi rikala,ze tu dneska nebude,ale fakt nevim, kam sla. :)

    OdpovědětVymazat