pátek 23. září 2005

Fotoráj

Chcete fotoalbum? Malý? Velký? Veselý? Samolepící? Zasouvací? Zelený? Ružový?
O víkendu jsem nevěřila svejm očím. Opravdu. Já tady dva týdny lítám po Praze, abych si prohlídla asi dvacet obchodů, kde maj dvě, tři, maximálně čtyři svatební fotoalba, u Škody jsem našla asi patnáct druhů, v Kralupech pak jiných deset a nakonec jsem koupila jediný, co se mi líbilo v roztrženým obalu s lehce omatlaným rohem. Teď vlezu do zapadlýho fotografie v zapadlým městě u Českýho Ráje a tam mají snad stotisíc fotoalb. Jeden celej regál svatebních, včetně toho, co jsem nakonec přitáhla já, jenže v neporušeným obalu, naprosto krásný a čistý. Neuvěřitelný. Vypadalo to tam jak v bláznivým antikvariátu ( jestli si pamatujete, jak před povodněma vypadal antikvariát v Libni, na Zenklovce) jen místo ošuntělejch knih tam jsou hory fotoalb, v regálech, na pultě, v krabicích na zemi. Jo jo, kdybych to byl býval věděl, tak jsem si ušetřil horu lítání, shánění a stresu :-))))

5 komentářů:

  1. Jsem tě chtěla utěšit, že aspoň víš pro příště... a pak mi došlo, že další svatbu asi těžko plánujete ;o))

    OdpovědětVymazat
  2. No, snad se najde ještě nějaká další příležitost na vyrobení pěknýho fotoalba ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím o kontakt na prodejnu s fotoalby. Sháním svatební album. Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak kde je ta zázračná prodejna fotoalb???

    OdpovědětVymazat
  5. Také sháním svatební fotoalbum. Prosím vás o kontakt na prodejnu. Díky

    OdpovědětVymazat