čtvrtek 29. září 2005

PPPP se nekonalo

poslední podzimní pétanquové plení jsme strávili u nás v bytě a místo házení koulema jsme popíjeli...
Popíjeli jsme zbytek šampíčka, tři různý lahvinky bílýho, whisku a já jediná bejlísku. Mlask !!! Teda měla jsem toho jednu chvilku plný brejle, ale trénovaná Finofilka taky, takže to není žádná ostuda. Jinak to byl vůbec super den. Nekonalo se bruslení, nekonal se žralok, nedošlo na pétanque, ale Divoká Šárka je naprosto nádherná, počasí ušlo a víno bylo výborný, takže den bych označila za více než zdařilý :-)))) Co už zdařilý nebylo, bylo dnešní ráno. Kurnik, o deset minut jsem se vykopala dýl ( by mně zajímalo, kam ten můj oblíbenej svetr zmizel, asi dneska večer bude pátrání pokračovat) a už jsem se málem nedostala z parkoviště. Tradiční situace - maminky dovážející ratolesti ke škole vytvářely takovej chaos, že jen pět minut trvalo, než jsem zjistila, že jedna čeká, až vyjedu, druhá nečeká až vyjedu a vjíždí mezi nás kam se nevejde a tlačí mě na slepej konec parkoviště, ač jsem původně mířila jinam. Pomooooooc :-)))) Ale - v práci sedím, tudíž jsem dojela a tím se den stal pozitivnějším, ještě jsem si teď dala obídek, tudíž je den ještě víc pozitivní a vždycky když si vzpomenu, že je čtvrtek a né pondělí, je tenhle den úplně nejpozitivnější ze všech posledních čtvrtků :-)

3 komentáře:

  1. Nevim, jestli to jseš ty. Ale jestli jo, nehledáš ten svetr nějak často ?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si mně s někým pleteš ;) tenhle svetr hledám poprvý... a žádnej jinej jsem snad zatím nehledala...a nebo mám sklerozu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen ta hlava, kdyby dneska nebolela :))
    Ale bylo to fajn...

    OdpovědětVymazat