pátek 23. září 2005

Kurz úzké jízdy

Ještě že mám ty tykadla
Za co? proč jsou cestou do zatáčky na dálnici tři uzavírky? Vlastně dneska už jen dvě, ale i to stačí. No, k mému rozladění by stačila i jen jedna. Ta první. Je mooooc fajn, že silničáři pracují jen v jednom pruhu a pro zachování lepší průjezdnosti vyrobili na objíždění pruhy dva. Tuším ,že vzali pruh levý a k němu přidali tak metr. Je to šílenství. Dva osobáky se vejdou, ale jak se tam objeví náklaďák..... Dneska jsem zatla zuby, přdjela dva osobáky ( i to už je výkon pro někoho, kdo se bojí projet vrata od garáže, který jsou o půl metru širší a nejedu tam šedesát) a pak jsem narazila na dva náklaďáky. Jeden kousek uhnul, druhej nemínil. Nakonec jsem zatla zuby, přivřela oči a předjela ho. Odneslo to jen zrcátko, páč jsem štrejchla o patník :-)))) Už aby to skončilo !!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat