čtvrtek 15. září 2005

Je snad na znamení, vole?

Tak teď jezdím do práce autobusem. ....
Měkdy si přijdu jako cvok, že všude, i v metru, vstávám vcelku brzo před tím, než budu vystupovat. Život mě totiž naučil. Zastávka, na kterou jsem jezdila, bývala málo frekventovaná a když jsem se ke dveřím nehrnula včas, řidič prostě nezastavil. Většinou si říkám, že je to pitomost, že narvaný metro zastaví vždycky a tramvaje taky, ale dneska se ukázalo, že to má něco do sebe ;)))) Dva mladíci se totiž krásně rozčílili v jedný vesničce, kde se pan řidič neobtěžoval ani přibrzdit, protože se v buse nikdo nehýbal. Chichi, mladíci byli vcelku drsní, ale fandila jsem jim :-))) I když nazývat pana řidiče volem asi nebylo moc taktický, hlavně jestli tudy jezděj častějc :-DDDD

4 komentáře:

  1. dnes jsem jela z neznámého místa busem neznámou trasou a po chvíli jsem zjistila, že se neobtěžují hlásit zastávky a jak bylo plno, ani jsem neviděla na tu lištu, kde se to ukazuje a tak jsem jen doufala, že stanici poznám. Poznala a byla jsem jediná kdo vystupoval. Naštěstí jsem vystoupila, řidič zastavil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tohle nemám ráda, když nevím pořádně, kam jedu.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Finsku je běžné, že se mává na autobus.Jinak nezastaví. Taky mi jich pár ujelo.

    OdpovědětVymazat
  4. No, tady šlo o výstup :-DDDD

    OdpovědětVymazat