pondělí 31. ledna 2005

Pojď Harýčku do pytlíčku

nebo spíš do mašinky, ať si tě pokoukáme
Vyšlo tooooooo !!!!!! A ani to nebolelo. Vlastně jsem nemusela koupit žádnou blbost navíc, abych dosáhla na potřebný spořitelní bodíky. Prostě to vyšlo a já si právě objednala vězně z Azkabanu na DVD. Tak se spořko ukaž !!! Uáááá, tuhle akci ještě připojím jako třešničku k úspěšnýmu a příjemnýmu víkendu, při kterém jsme stihli navštívit Finofilku s přitelem v jejich novém bytě ( maj to tam moc hezký a barka dobře vaří nakrájenej hermelín ;)))), ráno jsme s těmahle dvěma zvládli časnou procházku prázdnou Prahou. Koupili jsme novej monitor, navštívili další kamarádku, skoukli dva dobrý filmíky, pořádně se poflakovali a ještě jsme zvládli podrbat štěňáky. Prostě nádhera. Hlavně ta Praha po ránu. Nikde ani noha, pomalu vykukující sluníčko, sníh na zemi a trošku i ve vzduchu a my s foťákama jak japonci. Moje fotky jsou dost bídný, ale předpokládám, že Finofilka se vytasí se spoustou nádhernejch fotek. A štěňata se maj nejlíp. A pořád je jeden pejsek volnej, takže esli toužíte po úžasným mazlivým staffordovi, dejte vědít.

4 komentáře:

  1. Ty moje jsou hodně nic ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tak už jsem fotku změnila a komentáře smazala :)

    OdpovědětVymazat
  3. ale tos nemusela, páč ta moje rozhodně nebude tak krásná a taky jí nemůžu dát na net ;) ale je to od tebe hezké..jdu se kouknout, cos tam dala místo toho :-DDDD

    OdpovědětVymazat