čtvrtek 6. ledna 2005

Tak já taky

Udržet balanc je potřeba, sem tam i vyrovnaná bilance se hodí
Jak tak koukám po ostatní blozích, většina jich bilancuje minulý rok a vyhlašuje předsevzetí a pravidla na rok další... Já nějak nikdy nebilancuju. Nebo spíš občas bilancuju, ale nikdy na Nový rok. Spíš tak během roku, když na mě padne nějaká sentimentální nálada, vztek nebo deprese :-) Ale tentokrát mi to nedá.... i když bilance bude krátká, protože k minulýmu roku můžu říc jen to, že to asi byl nejšťastnější rok mýho života. Že jsem v životě nebyla víc v klidu, v pohodě a šťastnější a i když se s Bobem občas hádáme, štěkáme na sebe a nemluvíme spolu, tak vím, že příčinu mojí pohody je on. A na tenhle rok mi nezbejvá než doufat, že bude alespoň tak skvělý, jako rok loňský. Díky Bobíši !!!

1 komentář: