středa 26. ledna 2005

A bude líp

pojedeme na saních....
To je tejden, to je tejden. Včera se mi ten den docela spravil, ale jen dočasně, protože když jsem pak viděla svojí fotku na pas, bylo zase všechno při starým. Ale vydržela jsem a slzičky mi na veřejnosti nevyhrkly :-) Do toho jsme se rafli s Bobem a uprostřed tichý domácnosti jsme zjistili, že nám vykradli komoru na chodbě. Jo, lidi jsou holt svině. Ať si ten hajzl těma golfovejma holema vypíchne oko. Dneska ráno jsem zdržovala vstávání se slovy, že ještě bude zvonit můj budík na mobilu. Ale že to nechápu, že furt mlčí, když jsem včera zjistila, že je o pět minut pozadu a srovnávala jsem to..... Ukázalo se, že na mobilu je 26.8.2006 13:27. V ten moment jsem pochopila, že budík dneska zvonit nebude. No, a pak už jsem zase nestíhla a nestíhala. Ale aspoň jsem si vzala dobrý boty, takže jsem mohla nasadit normální chůzi a časy přesunů se zase znormálnily :-) Dneska snad už bude poklidno - jen musím stihnout podat žádost o pas. Mám to dost vymakaný - ve třičtvrtě na pět vyhupnu ze šatlu, z dálnice se poklusem přesunu na autobus, v padesát nastoupím do busíku, v padesát pět vystoupím z busíku a poklusem se přesunu na radnici, kde si v 58 cvaknu číslo a bude. V šest přetane mašinka na pořadový čísla fungovat. :-)))) Už se mi to párkrát povedlo stihnout, tak jsem plná optimismu.

3 komentáře:

  1. Dneska ti zvonit nebude, ale počkej si na 26.8.2006 13:27... :) Hlavu vzhůru, bude hůř. Doufám, že v pátek přijdete?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, já jsem zvědavá jak opička ;)jaký pijete víno?

    OdpovědětVymazat
  3. Rulandské šedé ročník 1998 :)

    OdpovědětVymazat