středa 5. ledna 2005

Strašidelně strašidelná

Vypadám jak feťák. Napůl.
To mám za to, že si vymručuju výhody.... "A to mi chcete rozkapat obě oči? Já minule dobře týden pořádně neviděla..." A tak se včera paní doktorka ustrnula a nechala mi rozkapat jen jedno oko, to se kterým na operaci teprv půjdu. Ale už i ona se pak smála, že mám jedno oko modrý a druhý černý... Teda nevím, kde vzala tu modrou, ale na levým byla panenka opravdu přes celou duhovku :-) Dneska už je to o kousíček lepší, takže i na levým oku je vidět, že mám oka zelený, ale pořád ještě děsím kolemjdoucí ;)

7 komentářů:

  1. A zelenoočka k tomu? A rusovláska jsi taky? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No, náhodou jsi to trefil ;) zrovna teď mám na hlavě něco červenýho ;)

    OdpovědětVymazat
  3. zelenomodrooká ryba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Červená není rezavá a jestli je to jen "barva" tak to nic neřeší... :(

    OdpovědětVymazat
  5. máš recht i kdybych měla na hlavě kdovíco, pořád budu unylá skoroblondýna ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ... ty fakt můžu. A doma to nemám ... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ono to není tak žhavý...ty moje jsou zelený až po tom, co vyloučíš jiný barvy :-) prostě ze všeho nejvíc zelený ;)

    OdpovědětVymazat