pátek 28. ledna 2005

A zas a znova

jo, superstar nedá lidem spát :-)
Tak jsem po ránu tradičně hupla na fazole, podívat se, co je nového, než mi to v osm deset filtry zakážou a nestíhala jsem se divit ;) Místo abych si početla vzkazy k naší plánované akcičce a přidělila úkoly těm, co se o nic dobrovolně nepřihlásili, skončila jsem na diskuzi k článku o superstar. No, článek jsem nepřečetla, páč jsem se k tomu přes tu horu zajímavých informací na diskuzi nedostala. Nejzajímavější je informace, že superstar byla zmanipulovaná, protože na nějakém diskuzku se ještě před koncem (možná ještě před začátkem finálových kol?) objevil seznam a už v tý době bylo jasný, že vyhraje Aneta. Tenhle názor jsem četla i slyšela hodněkrát, ale doteď mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, proč to Nova zmanipulovala tak, aby vyhrál někdo, kdo se jí absolutně nehodí do krámu :-) Že vyhrál někdo, koho v prvních střihových pořadech naprosto ignorovali a kdo se v podstatě objevil až na fotkách vybrané čtyřicítky. Někdo, kdo se už od začátku tvářil, že nehodlá veřejně šaškovat víc, než je třeba. Třeba se to dovím od toho pana informovaného :-) Že by nova to nova zmanipulovala záměrně tak, aby argument o nevhodnosti vítěze veškeré spekulace o manipulaci přebil? Jinak - jsem veskrze zaujatá, protože jsem přesvědčená, že Aneta je úžasná a skvělá a dovedu si představit, že to tak přijde víc lidem a tudíž vyhrála právem. Ale taky si myslím, že kdyby vyhrál někdo jinej, tak bych to dokázala pochopit a nevykřikovala bych, že je to zmanipulovaný, protože já si myslím, že to mělo bejt jinak. A dost. Je to o ničem a zbytečně se čílím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat