čtvrtek 20. ledna 2005

Má ho malýho

Jinak si to fakt nedovedu vysvětlit.
Fuj tajbl. Někdy si tak říkám, že možná není úplně špatný, že nás přestane do práce a z práce vozit taxík. Teda rozhodně někteří řidiči... Neříkám, že ten pitomeček ze včera řídí špatně, ale proč si kurnik musí zvedat sebevědomí zrovna když veze nás? Uznávám, že jsem v autě strašpytel a že těch 150 na namoklý dálnici mě nemuselo tak vyděsit, ale když v týhle rychlosti dojede škodovku, která opravdu nemá kam uhnout, a brzdit začne těsně za jejím zadkem, aby pak celou dobu, co ten nebožák předjíždí náklaďák, jel asi tak metr za ním.....Fuj. Už při vjezdu na dálnci mě vytočil.Vjel na dálnici v kopci a než se rozjel, začalo ho v levým pruhu předjíždět něco jako parodie na náklaďák, či co to malý auto s korbou bylo, a on mu začal zrychlovat. Kurnik. A ke všemu nasadí potutelnej úsměv, že jako : mně to taky jede. Prej je to dobrej řidič. Zatím neboural. Uznávám, že tohle je hoooodně významná hodnota, ale sakra, řízení je přece i o ohleduplnosti, toleranci a úctě k ostatním. Někdy si tak říkám, kolik bouraček způsobil kolem sebe.

4 komentáře:

  1. Jakože si zvedá sebevědomí jo? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, to mi přijde jako jediný možný důvod, proč se takhle chová :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No o některých mužích se říká, že auto je jejich "prodloužený penis", takže asi ho má malýho :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nemusí ho mít nutně malého. Prostě se chce předvést. Jinak super titulek, přilákal a splnil účel :o)

    OdpovědětVymazat