pondělí 24. ledna 2005

Asi jsem zlobila

jen nevím koho a kdy, ale jiný vysvětlení nemám
Vrátila se mi puberta. Můj obličej zdobí tři pupence, z toho jeden opravdu hoooodně nehezký, další podivný pupínek se mi udělal na spodním víčku.... něco je špatně. Asi strava, páč mě začal zlobit i žaludek. Ráno jsem zjistila, že mi osmého února končí pas. Že mi končí někdy v únoru jsem tušila, ale byla jsem přesvědčená, že až na konci. Sice toho 5. do Alp nejedem, a asi by to mělo jít i na občanku, ale i tak se mi zatmělo. Zítra doufám, zvládnu kadeřnici a fotografa a ve středu pak hodím žádost na úřad. Jsou tam do pěti a já tam s vyplazeným jazykem dorazím za pět pět, což je tak akorát, abych si vzala číslo a nebyla vyhozena ;) V Kralupech je nádherná sněhová nadílka. Na Kralupy nevídaná. Bohužel i na silnici. To, že silničáři tuhle silnici nepovažují za prioritu je sice smutný, ale to, že taxikářskej mikrobus má letní gumy a ještě se sjetým vzorkem, to považuju za sprosťárnu. Opravdu si někdy říkám, že je dobře, že se to ruší, protože bych nemusela dožít léta. A poslední ranou dnešního rána je dárek od naší milované firmy - výtisk kolektivný smlouvy, podložka pod myš se schématem uložení dokumentů na intranetu a osobní manuál zaměstnance "Péče o zdraví" s malým posuvným kolečkem na výpočet BMI :-))) Fakt ohromný dar. Vlastně by byl k smíchu, kdyby mi to debilní kolečko neukázalo, že moje BMI je těsně pod hranicí nadváhy :-) Tak si tak říkám, že na tenhle týden toho bylo už dost a že mě v příštích dnech určitě čekají jen samá pozitiva a sociální jistoty :-) ....a asi dieta.

2 komentáře: