úterý 11. ledna 2005

Chleba, chlebíček

Měkoučkej, křupavoučkej, teplej
Království za chleba !!!! Království za pořádnej chleba. Pořádnej chleba je ten, kterej se ještě za dva i tři dny dá jíst. A hlavně krájet. Děsí mě to. Vždycky jsem měla radši rohlíky, ale vzhledem k mému náběhu na hroší rozměry a taky z praktických důvodů kupuju chleba. Jeden z praktických důvodů je ten, že nemusím nakupovat každej den. Teda nemusela jsem. V poslední době je to neuvěřitelný a skoro nemůžu najít chleba, kterej splňuje můj základní požadavek - je jedlej aspoň tři dny. On vlastně tři dny jedlej je, neztvrdne úplně, ale začne se drolit. Ukrojit jde jen s velkým úsilím a namazat nejde skoro vůbec, o chuti radši nemluvím. Prej je to proto, že do těsta sypou drcenej starej chleba. Ách jo.

3 komentáře:

  1. nesmím totiž koupit moc dobrý chleba, jinak žeru a žeru. Takže schválně vybechávám ten krásný kulatý co mívají u nás ve večerce (aspoň se o to snažím). Ten tedy ještě nikdy tři dny nemusel vydržet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sytý hladovému nevěří. Vlastně se mi podaří občas takový chleba koupit, někde jinde. V pekárně, v níž nakupujeme běžně, mají chléb vynikající. Přesto někomu nechutná. Mě ano. Mňam. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. :) Výbornej chleba, kterej vydržel čerstvej i víc dnů, pekli v Hanušovicích... Ale je to z ruky a už ho stejně nepečou. Jinak máme dobrou zkušenost s Hostivařským pecenem...

    OdpovědětVymazat