pátek 7. ledna 2005

Smutné

Kdo šetří, má za ....nasráááááát
Príma, už před vánocema mi někdo naznačoval, že se uvažuje o zrušení dopravy pro zaměstnance z Prahy... Brala jsem to s nadsázkou, protože už jednou nám dopravu rušili a ač nezrušili, spousta mladých lidí odtud odešla, protože v tom měsíci, co si mysleli, že doprava nebude, si našli něco jinšího v Praze. Na druhou stranu jsem to čekala - boj o snížení nákladů je neúprosný, a proč šetřit miliony, když můžem ušetřit statisíce. Docela mě to štve, protože sice asi dostanem tramvajenku Praha + x.tý pásmo, ale nevím, esli mi proplatěj tu, co jsem si koupila. A taky to sem busem trvá o půl hodiny dýl. To je hodina denně.... A já budu jezdit autem, to bude stát dobře dva litry měsíčně (sámo, že né benzínu). Ale proto to nepíšu ;) Píšu to proto, že se u toho i bavím. Poučena z minula vím, že jakmile se mluví o šetření, první na řadě je taxík a tak jsem to čekala. Né tak ostatní, kteří jsou z toho vykulení, hlavně naše hysterická kolegyně - střídavě vykřikuje, že náš kolega měl něco spočítat a on to spočet tak, že budem dostávat míň náhrad, že dáme všichni hromadnou výpověď, že se budem dovolávat odborů a tak... nějak nechce pochopit, že na to fakt nemá nárok, že to bylo něco navíc a že se prostě nikoho nedovolá. A že je taky spousta lidí, co z Prahy jezdili vždycky na svoje náklady a že by taky mohli žádat kompenzaci :-))) A o lidech z Mělníka ani nemluvím :-) No, je to veselý. Tak mi držte palce, ať mi aspoň proplatěj tu roční tramvajenku, co jsem si už koupila ;) (ale nemám k tomu doklad, tak to asi nevyjde) No, možná je čas začít uvažovat o tom, jestli tady chci uhnít zaživa ;) Hm, tak jsem se právě dověděla, že včera firma uvolnila peníze na nákup nových aut - za ty prachy bychom mohli jezdit taxíkem 50 let. Asi jsem se to nemlěla doslechnout. Přechází mě legrace a začíná se mnou lomcovat vztek.

4 komentáře:

  1. než kdyby ses lekla. Slyšel jsem, že u ryb je leknutí smrtelný! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. jj...zatáčka.. :)
    v managementu tý fabriky sedí (nebo teda aspoň před pár lety ještě seděla) maminka jedný mojí spolužačky. vždycky sem si při pohledu na ní (na maminku) řikala, jak je možný, že ten podnik ještě funguje, potažmo stojí, potažmo, že ještě neexplodoval.

    OdpovědětVymazat
  3. No, moc manažerek tady nemáme... já vlastně o kralupský vím jen o jedný... její příjmení začíná ja J a dělá do místního turistickýho kroužku...ale ta je v pohodě, jo a vlastně ještě jednu od F, ta je pěknej poděs

    OdpovědětVymazat
  4. No, moc manažerek tady nemáme... já vlastně o kralupský vím jen o jedný... její příjmení začíná ja J a dělá do místního turistickýho kroužku...ale ta je v pohodě, jo a vlastně ještě jednu od F, ta je pěknej poděs

    OdpovědětVymazat