středa 19. ledna 2005

Spořku zbořit

zase za blbce
Uf, ty mně zase hnuli žlučí.... Bonus program - fajn. Spusta dárků vlastně za nic - kartou platím odjakživa, hodně a skoro všude, tak proč né. A co za dárek? No přece DVD. Doma máme dva Harryky a chybí třetí. Už mi chybí jen pár bodů, za měsíc, za dva, jich budu mít dostatek a vězeň z Azkabanu poputje k nám domů..... ...tak přesně tohle jsem si ještě před dvěma týdny myslela. Než dorazil novej katalog odměn, který platí od února a ve kterém dývídýčka nejsou. A starej katalog pozbývá platnost. Nasrááááááát. Takže mám dvě možnosti - buď se na to vykašlu a časem si vyberu něco inšího, nebo ještě v tomhle týdnu zvládnu zaplatit dva tisíce kartou....Ale sakra, tohle jsem fakt nechtěla. Měla to bejt jen třešnička na dortu a né hancí síla k utrácení. Pomooooooc. Vidím to na velký nedělní nákup. Samý jídlo a tak. A možná béňo (vlastně nafta - to bych tomu dala). Mám vztek.

1 komentář: