čtvrtek 16. září 2004

Věřte, nevěřte

náhoda? intuice?
Včera jsem z desek vytáhla naší objednávku na nábytek. Dle všeho ten stůl a možná i skříňka měli dorazit už minulý týden, takže je načase do milého Sconta zavolat... Hm hm, jenže já tak nerada volám někam, kde nevím, s kým budu mluvit, jen matně tuším, co budu říkat a prostě je to zmatený. Tak jsem pročítala tu smlouvu a ejhle, je tam zaškrtnutý políčko, že uvědoměj poštou a já už dva dny nekoukala do schránky. Třeba to tam je. A když už jsem se začala sbírat, že sejdu dolů, kouknu do schránky a případně pak nažhavím drát, nažhavil se mobil a z neznámého čísla mi bylo oznámeno, že do skladu dorazil stůl a že si ho máme do deseti dnů vyzevednout. Chachá, ušetřila jsem jeden hovor a spoustu zmatků ;)

1 komentář:

  1. Náhoda, jasná náhoda.

    Ale bez tvý intuice by na tebe nesedla.

    OdpovědětVymazat