středa 8. září 2004

Přípravy vrcholí

utopení hermelíni, všude bobky, pivo, pivo, pivo
A je to tady - v pátek jsou Bobánky !!!!!!! Hurá, hurá, hurá ! A my s fazolema jedem pařit. Jedem pokřtít nové volejbalové hřiště u nás na chaloupce. Hřiště, který je zalitý naším potem ;) A taky teda jedem oslavit ty Bobánky ;) Dneska prohlídnu šatník a vytáhnu všechno červený, co je aspoň trochu použitelný. Přede mnou leží návod na štrůdl, vytištěný papíry na noční bojovku a červený papíry s písmenama B, O, B, Á..... Ruce mi smrděj od česneku a feferonek, jak jsem včera nakládala hermelín a v hlavě se mi míhají pokoje a postele v chalupě a rozpočítávám, esli se vejdem (přece jen spát při přízemních mrazícíh ve stanu je blbost), přemýšlím, kolik koupíme masa, kolik buřtů a hlavně kolik piva. Vytiskla jsem i seznam témat k rozhovorům na Bobánky ;) za nejlepší téma bych označila: Bobky - ekologické hnojivo budoucnosti. Jinak Loar s Perkele vymyslely neuvěřitelný množství báječnejch témat, takže nudit se nebudem. Akorát jsem ze seznamu musela odstranit Midgovo téma - předávání věnců vítězům v Athénách, páč se ukázalo, že věnce byly olivový, čímž na ně házíme bobek a já je škrtám :-)

1 komentář: