čtvrtek 30. září 2004

Mise "nakup co můžeš"

Asi se poohlídnu po nějaký dietě. A nebo po obchodě, kde je normální nebýt vychrtlý ;)
Včera jsem měla druhý bobánky ;) Byla jsem totiž pověřena samostatným úkolem, k jehož splnění patřily dvě hodiny strávené v Tescu ;) Bob totiž nerad dělá nákupy a ukrutně nerad dělá velký nákupy, tož jsem sbalila věci do čistírny, auto a vyrazila jsem sama .... V čistírně jsem zanechala asi tunu našich svršků a vyrazila vybírat svršky nové. Bohužel se ukázalo, že začínám mít sloní rozměry, ale zatím ne tak úplně sloní, takže do velikosti dřívější se už nevejdu, ale velikost větší na mě plápolá. Možná si jen špatně vybírám, ale prostě jsem se asi šestkrát svlíkla, oblíkla si něco, co na ramínku vypadalo éňo ňůňo, zjistila jsem, že já v tom vypadám přinejmenším podivně, udělala jsem převlek zpět a razila jsem do dalšího krámu. Nakonec jsem koupila aspoň botičky. Moooooc krásný semišový botičky...doufám, že vydržej krásný aspoň do zimy :-))))) Pak jsem vtrhla do víru hypermarketu, kde jsem sebrala něco snad z každého regálu a s vééélikým nákupem jsem se dokolíbala k pokladně (nechtějte vědět tu sumu, ale zase vím, že až zase příště přijedem neplánovaně do Práglu o den dřív, bude na mrazáku aspoň kus žvance ;)))) A pak jen hupky dupky do čístírny, posbírat tři čtvrtě tuny svršků (poslední čtvrt tuny bude čistejch až dneska) a hurá dom. MISE SPLNĚNA !!!!! Jo, splnila jsem i svůj předprázdninový slib a zakoupila jsem cedeso Anety ;) A můžu jen konstatovat, že líbí. Něco se mi hodně líbí, něco se mi líbí a rozhodně nic neuráží, není to protivné ani vlezlé a je to prostě fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat