úterý 7. září 2004

Už dost !

báječné, skvělé, úžasné, vtipné (podruhé)
Tak jsem se nadechla, dopsala dadaistický zápis z porady ( z toho si Helenko nic nedělejte, oni sami nevědí, o čem mluví, jeden o voze, druhý o koze a myslej si, že mluvěj o tom samým. Chyba není na vašem přijímači), trošku jsem se vzpamatovala ze zmizelého příspěvku a jdu to napsat znova ;) Už dost! napsala Kateřina Grochola (polka) a já jsem se k ní dostala omylem. Bob chttěl nějakou knihu o jachtách a nakonec jsem s knížkou odcházela já. Zaujalo mě přirovnání k Deníku BJ. Doma jsem zjistila, že jsem se nechala zaujmout správně. Prostě někdy se zadaří. Knížka mě nadchla. Knížka mě nadchla tím, že je ze života ;) Prostě hlavní hrdinka dělá běžné, vtipné koniny, které si neuvědomuje ;) Dělá přesný opak toho co říká, nepřipouští si chyby a prostě jsem se v ní viděla ;) Hlavní hrdinka je matka asi patnáctiletý holčiny, je čerstvě rozvedená, staví barák na vesnici, píše odpovědi na debilní otázky čtenářů časopisů a nechce se zamilovat. Pochopitelně -ač radí, tak sama si poradit neumí, zamiluje se a vůbec, koukejte si to přečíst ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat