středa 29. září 2004

Vážený zákazníku

nemáme, nemáme, přijďte včera....
V pondělí 13. září se mi ve schránce zjevila výzva k vyzvednutí doporučeného dopisu. Lehce ve mně zatrnulo, jako vždycky, když nevím, co mám čekat a taky mě to naprdlo, páč co u nás stavěj metro, tak se k poště hůře dostává ;) Nu což, v pátek 24. jsem zatla zuby a konečně jsem se dokopala dojít do oné instituce, kde jsem kupodivu strávila jen pět minut čekáním, abych výměnou za číslo občanky dostala dopis: Vážený zákazníku s politováním Vám oznamujeme, že Vámi objednané zboží nebylo dosud dodáno. Zpoždění dodávky bylo způsobeno nepředpokládanými potížemi u výrobce v zahraníčí.... Vaše Sconto. Zabít málo - dle smlouvy měl stůl do pracovny přijít v týdnu do dvanáctého září. Třináctého přišel dopis (který jsem nečetla) a šestnáctého volali, ať si pro stůl přijedem, devatenáctého jsme si ho vyzedli. Čtyřiadvacátého jsem se dověděla,že stůl, který nám už týden stojí doma, dorazí později ;)))) Tak nějak pořád dumám, jaký byl důvod toho, že ten dopis poslali doporučeně....

Žádné komentáře:

Okomentovat